רה"מ בהשקת הרשת הבינלאומית: "תוזיל מחירים"

    איתי גדסי 1 Comment on רה"מ בהשקת הרשת הבינלאומית: "תוזיל מחירים"

    ראש הממשלה בנימין נתניהו בהשקת רשת קרפור, הפותחת 50 סניפים ראשונים בישראל: "מדובר ברשת בינלאומית ראשונה אשר נכנסת לישראל ובמהלך אשר יוביל לתחרות בשוק הקמעונאי ולהוזלת מחירים. זה עוד צעד אחד מבין רבים שהממשלה עושה ותעשה למאבק ביוקר המחיה"

    13:53
    02.05.24
    מיכל ירושלמי No Comments on בשידור חי: הרבנית משטפנשט עשתה הפרשת חלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הכלכלה ניר ברקת ביקרו הערב (ב) בסניף החדש של רשת הסופרמרקטים הבינלאומית Carrefour, לקראת ההשקה של עשרות סניפים בישראל. באירוע השתתפו גם מנכ"ל "אלקטרה צריכה" צביקה שווימר ומנכ"ל Carrefour ישראל אורי קליפשטיין.

    הרשת הבינלאומית Carrefour, ביקר ראש הממשלה נתניהו ביחד עם שר הכלכלה ברקת בסניף החברה במתחם הביג בבית שמש ואמר: ״זוהי בשורה גדולה לאזרחי ישראל, שתפתח את ישראל לקבוצת מזון מהגדולות בעולם וכך יוכל הצרכן הישראלי להנות ממחירים זולים יותר"


    ראש הממשלה בנימין נתניהו: "הכניסה של רשת צרכנות בינלאומית ראשונה בישראל היא בשורה ענקית לאזרחי ישראל. זאת בשורה של תחרות והורדת מחירים. יחד עם שר הכלכלה ניר ברקת אישרנו את כניסתו של התקן האירופי. אזרחי ישראל, מה שטוב לאירופה טוב גם לישראל וזה אומר שהמחירים צונחים. הם יצנחו בעשרות אחוזים במאות מוצרים ובהמשך באלפי מוצרים.
    זאת בשורה לכל עגלת סופרמרקט של אזרחי ישראל, אשר פעם בשבוע הולכים ומוציאים כאלפי שקלים על עגלת סופרמרקט".


    "אבל עכשיו, תחשבו שמאות שקלים ירדו מדי שבוע, זאת אומרת אלפי שקלים במשך שנה מהמחיר שאתם משלמים בסופרמרקט. זאת התחלה של שינוי, שהתחיל כשהבאנו חינוך חינם מגיל 0-3, אנחנו נלחמים יחד ביוקר המחייה ומגדילים תחרות לטובת אזרחי ישראל".

    באירוע השתתפו גם מנכ"ל "אלקטרה צריכה" צביקה שווימר ומנכ"ל Carrefour ישראל אורי קליפשטיין.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      איך קוראים לרשת ואיפה היא נמצאת

      מושלםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם